Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 130 / Bezoekers Vandaag: 3555
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 1113
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 bezetmelders werken niet meer
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Roger

Belgium
60 berichten

Geplaatst - 01 feb 2013 :  14:01:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Roger  Reageer met citaat
Hallo,

Ik rijd al 4 jaar met koploper zonder problemen. Nu heb ik een paar dagen geleden een upgrade gedaan naar de laatste versie 8.0.Tevens heb ik mijn ecos1 centrale geupdated naar 3.6.1(stond daarvoor op 3.0.0) Sindsdien werkt mijn koploper niet meer automatisch. Na wat testen blijkt dat de bezetmelders niet meer werken,zodat koploper niet weet waar de treinenen zich bevinden.Ik heb alles nagezien, maar kan het niet vinden. Wie kan mij hierbij helpen?
Bedankt op voorhand!
Mvg Roger

Barry

Netherlands
126 Posts

Geplaatst - 01 feb 2013 :  17:13:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Hai Roger,

Het probleem zit niet in Koploper

Zet de boel maar terug naar maximaal firmware-versie 3.4.0
Wel alle tussenliggende versies van 3.0.0 naar 3.4.0 laden, anders gaat het mis.

Het probleem zit in de firmware van de ECoS 1. Ik heb exact hetzelfde probleem (en ook nog andere zaken) gehad met latere versies dan 3.4.0
Ik rijd zelf met Koploper 8 en de ECoS 1, met firmware 3.4.0 en dat werkt prima.

Voor ondersteuning of vragen kun je het beste naar de site van ESU gaan.

Groeten,

Barry