Auteur |
Onderwerp |
|
Roger
Belgium
60 berichten |
Geplaatst - 01 feb 2013 : 14:01:36
|
Hallo,
Ik rijd al 4 jaar met koploper zonder problemen. Nu heb ik een paar dagen geleden een upgrade gedaan naar de laatste versie 8.0.Tevens heb ik mijn ecos1 centrale geupdated naar 3.6.1(stond daarvoor op 3.0.0) Sindsdien werkt mijn koploper niet meer automatisch. Na wat testen blijkt dat de bezetmelders niet meer werken,zodat koploper niet weet waar de treinenen zich bevinden.Ik heb alles nagezien, maar kan het niet vinden. Wie kan mij hierbij helpen? Bedankt op voorhand! Mvg Roger |
|
Barry
Netherlands
126 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2013 : 17:13:27
|
Hai Roger,
Het probleem zit niet in Koploper
Zet de boel maar terug naar maximaal firmware-versie 3.4.0 Wel alle tussenliggende versies van 3.0.0 naar 3.4.0 laden, anders gaat het mis.
Het probleem zit in de firmware van de ECoS 1. Ik heb exact hetzelfde probleem (en ook nog andere zaken) gehad met latere versies dan 3.4.0 Ik rijd zelf met Koploper 8 en de ECoS 1, met firmware 3.4.0 en dat werkt prima.
Voor ondersteuning of vragen kun je het beste naar de site van ESU gaan.
Groeten,
Barry
N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
I just want to celebrate another day of living |
|
|
Roger
Belgium
60 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2013 : 18:04:55
|
Hoi Barry,
Bedankt vor deze nuttige info. Ik vreesde er al een beetje voor dat het mis zou gaan met die upgrade van de Ecos1, maar ik heb een aantal lockpilot 4.0 DCC in gebruik, en die kon de versie 3.0.0 niet lezen en bewerken, vandaar. misschien dat de versie 3.4.0 deze alsdan nog kan inlezen. Nogmaals bedankt !
Roger |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|