Heren het gebeurt af en toe dat koploper wissels aanstuurt maar mijn pc wat anders aan het doen is nu hen ik bij..... alt Ctrl Delete ... windows Taakbeheer /Prossesen Koploper exe linker muis knop prioriteit instellen.... HOOG... dit werk goed maar je moet dit elke keer weer instellen is hier ook een andere manier voor . CQ is er nog meer spui u iedeen... Mvg Martien
Heb je ook een nederlandse vertaling want dit is onbegrijpelijk Oftewel, een begrijpelijk bericht plaatsen hekpt veel in de kans op beantwoording.
Maar van wat ik er van begrijp draait er veels te veel op je computer zodat Koploper te weinig processor capaciteit krijgt om taken uit te voeren. Dus alle overbodige programma's afsluiten en de computer alleen voor Koploper gebruiken.
Eric sorry niet mijn sterkste punt dus . maar even voor de duidelijkheid. het gaat er dus om de pc alleen voor koploper geschikt te maken heb Windows XP koploper er op zitten voor de rest niets.
en toch weigert hij .... slaat over ??? pc HP pentium R kloksnelheid 2.8 GHz 1GB
Zeker weten dat er geen andere software actief is? Denk eens aan virusscanners en dat soort programma's. Die kunnen best eens redelijk wat processorcapaciteit opsnoepen als ze bijvoorbeeld je hele computer gaan scannen. Kijk eens via systeembeheer welke processen er allemaal actief zijn en wat de processorbelasting is. Denk dat je in die hoek moet zoeken.