Auteur |
Onderwerp |
|
mhlvdijk
Netherlands
70 berichten |
Geplaatst - 12 dec 2012 : 10:35:01
|
Beste mensen,
Ik probeer te bereiken dat een loc, die het rangeerterrein bereikt, automatisch zijn rangeerlicht toont en dus het normale licht uitgaat. Nu lukt het mij op mij uitgebreide functies het rangeerlicht te schakelen, maar ik kan hier nergens selecteren dat het (normale) licht aan of uit moet. Dit zit natuurlijk standaar onder functie toets F0, en alleen F1 t/m Fveel zijn te selecteren.
Is hier een oplossing voor?
Groet en bedankt,
Michiel |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
mhlvdijk
Netherlands
70 Posts |
Geplaatst - 12 dec 2012 : 12:10:23
|
Dag Wim,
Ja, dat dacht ik ook inderdaad! Maar die staat er bij mij echt niet tussen, dus wat zie ik dan over het hoofd?
Ik heb eerst bij functies de rangeerverlichting op uitgebreid gezet. Deze verschijnt dan ook netjes bij het tabblad "functies uitgebreid" Maar dat is echt de enige die daar staat.
Bedankt tot dusver!
Groet,
Michiel |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 12 dec 2012 : 12:50:12
|
Michiel,
En heb je dan op bij algemene eigenschappen van deze lok dan aangevinkt dat de licht functie gebruikt wordt? Als deze op nooit staat zal je hem ook niet kunnen veranderen of aansturen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
mhlvdijk
Netherlands
70 Posts |
Geplaatst - 13 dec 2012 : 19:52:28
|
Dank u Wim!
Wat er mis is gegaan weet ik niet, want weet zeker dat dat vinkje geactiveerd stond...TOen het niet werkte ben ik gaan pielen denk ik en het vinkje niet teruggezet. Zojuist wel: en voila! Wat simpel eigenlijk....Stom!
Dank je wel nogmaals!
Groet, Michiel |
|
|
|
Onderwerp |
|