Ik heb problemen met het laden van delaatste update, buildnr 4 van versie 8. Tot en met versie 8.0.3 kon je gewoon de laatste update laden zonder eerst de vorige versie te verwijderen. Nu moest ik zowel op een XP als vista pc eerst de oude versie verwijderen alvorens ik de laatste kon laden. Ik krijg namelijk steeds een fout meldeing dat een file niet te verwijderen is. Na verwijderen en herstarten is de laatste versie gewoon te laden. Hebben anderen dat ook??? Verder nog geen problemen ontdekt. Ton
Heb je dan wel eerst een eventueel al opgestarte versie van koploper afgesloten. Als het koploper programma al actief is of is ogestart, zal de update niet werken. Heeft er alle schijn van dat dit de oorzaak is, of is geweest.
Ik heb ook geen enkel probleem gehad om Versie 8.0.4 op vier PC's te installeren (3 maal XP en 1 maal Windows 7). Ik heb één laptop op XP, die de baan aanstuurt, een reserve laptop op XP en twee ontwikkelPC's. Ik download het programma op mijn baanlaptop en installeer het vervolgens via het netwerk op alle andere PC's. Zo doe ik het al jaren en dat gaat altijd goed, ook dus met versie 8.0.4.