Na bestuderen van de handleiding van de OC32 heb ik via de U485 e.e.a. aangesloten en een normaal duits bloksein geconfigureerd: was al heel blij dat met testen mbv het config programma het keurig van rood naar groen gaat . Op ecos ook een duits bloksein aangemaakt en op het baanontwerp zichtbaar : staat op adres 25in Ecos : als ik op het sein druk gaat het wel van groen naar rood maar niet omgekeerd . Als ik op adres 26 een tweede sein zet dan kan ik door afwisselend drukken op sein 1 of 2 het eerste sein steeds laten wisselen van kleur.. maar dit kan niet de bedoeling zijn .. Op het scherm van ecos verandert door drukken op sein 1 deze wel steeds van rood naar groen en terug. Wat doe ik fout ??
@Wim : bedankt voor je snelle reactie maar kan het te maken hebben met het aftakken van het DCC signaal: komt nu van de stekker naar het programmeerspoor...anders zou ik geen oplossing weten : het lijkt erop dat de Ecos op adres 25 het rode led aanstuurt en op adres 26 de groene; bij OCconfig werkt het m.i. wel correct :pin(0) test > rood en pin 1 test > groen. met vr.gr, Jacques