Loc rijd vanuit blok 6 naar blok 7 of 8 het stuk spoor vanuit 6 naar 7 of 8 is enkelsporig.
Wat gebeurd is de loc vertrekt vanuit blok 6 naar 7 of 8 (maakt niet uit)maar blijft ergens tussen blok 6 en 7 of 8 hangen (niet stroomloos) koploper geeft vervolgens een aankomst in blok 7 of 8 en geeft de wisselstraat vrij waardoor er een trein 2 vertrekt om zich naar het overgebleven blok te begeven 7 of 8 (afhankelijk welke in bezit is genomen) te begeven met een treinramp tot gevolg.
Kan iemand me helpen waar het mis gaat Ik heb de melders in blok 7 en 8 reeds terug gemeten en zijn juist aangesloten.
Je kunt natuurlijk deze vraag iedere keer weer opnieuw stellen en plaatsen, maar het antwoord staat in je eerste vraag. http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=4067 Deze instellingen uitvoeren en dan als het dan nog misgaat dan gaan we verder kijken, maar ik denk niet dat het dan nog misgaat.
Beste Wim, ik kom helemaal niet in deze blokken deze zijn alleen in gebruik voor rangeren . het vind plaats bij automatisch rijden of rijden volgens bestemming en dit gebeurd alleen altijd in 1 richting
Prima, Marc maar het is gewoon niet juist ingevuld. je kunt je kop in het zand steken, of gewoon naar een wijze raad luisteren zou misschien ook geen kwaad kunnen.