ik ben bezig met invoeren van gegevens van koploper nu loop ik tegen een probleem aan
mn locs willen blok 20 niet binnen rijden ik had blok 18 handmatig geblokkeerd voor te testen zodat ze blok 20 in moesten maar dit "willen" ze niet
in de tool: wisselstraten staat in: "van naar" ook het blok van 17 naar 20 niet ,dit zou wel moeten denk ik anders weten de treinen niet dat ze er naar toe kunnen rijden toch?
wie weet waar ik de foute instelling heb gemaakt en wil me een handje verder helpen?
Er is ook geen verbinding in het spinnenweb gemaakt om van 17 naar 20 te kunnen en mogen rijden. Wel heb je een verbinding de andere richting op dus van 20 naar 17, denk dat je daar de oorzaak moet zoeken.
Verder vind ik het sporenplan een beetje rommelig met al die teksten door en over elkaar heen. Persoonlijk zeg ik die tekst is overbodig, dus zo min mogelijk gebruiken.
dit is nog allemaal voor te testen ik ben eerst bezig het programma een beetje snappen dan ga ik alles netjes in orde maken zoals sporenplan en dergelijke
maar ik zal het eens gaan uitproberen met het spinnenweb bedankt voor de raectie