Auteur |
Onderwerp |
|
jurrie-burrie
Netherlands
10 berichten |
Geplaatst - 31 jul 2012 : 12:33:40
|
hallo
ik ben net begonnen met koploper (blijkbaar net optijd).
nu heb ik alles ingevoerd volgens de (begin)handleiding.
alleen nu blijven mijn bezetmelders aangeven dat alles bezet is. handmatig rijden gaat prima. automatisch rijden zegt ie vervolgblokbezet.
doe ik iets verkeerd en weet iemand hoe ik het moet instellen.
met vriendelijke groet jurgen otten.
ps heb mijn file toegevoegd
Download Attachment: jurgentest.bck 14,44 KB |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 31 jul 2012 : 12:54:37
|
S88 niet omgekeerd aangesloten ? Met welke centrale,terugmelders enzovoort stuur je aan ?
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 31 jul 2012 : 21:28:10
|
Hallo Jurgen,
Wat je beschrijft lijkt op een probleem ergens in de aansluitingen van de bezetmelders, waardoor de bezetmelddraden alle contact met elkaar hebben, bv door verkeerd om aansluiten, zoals Johnny ook al aan gaf. Er kan ook ergens kortsluiting zitten. Het beste is systematisch alles na te lopen en te kijken waar het probleem zit.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
jurrie-burrie
Netherlands
10 Posts |
Geplaatst - 01 aug 2012 : 19:33:32
|
hallo heren
ik werk met fleischmann twin center. en heb slechts 1 bezetmelder. die ik via een stp kabel op de twin center heb aangesloten.
ik gebruik een digirails bezetmelder, het lampje brandt constant rood op de bezetmelder.
alvast bedankt voor jullie hulp.
groet jurgen otten |
|
|
jurrie-burrie
Netherlands
10 Posts |
Geplaatst - 01 aug 2012 : 19:37:01
|
hallo
wil nog even melden dat de stp kabel in de s88 out gang van de bezetmelder zit (heb dat volgens de beschrijving van digirails gedaan).
groet jurgen |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
jurrie-burrie
Netherlands
10 Posts |
Geplaatst - 01 aug 2012 : 19:55:26
|
hallo
dus u denkt dat ik de verloopstekker moet omdraaien die op de s88 aansluiting van de twin center zit?
groet jurgen |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
jurrie-burrie
Netherlands
10 Posts |
Geplaatst - 05 aug 2012 : 17:23:21
|
hallo
ik wilde even zeggen dat je helemaal gelijk had wim heb de verloopstekker omgedraaid en alles doet het nu en ben al druk bezig met alles in te stellen.
harstikke bedankt.
groet jurgen |
|
|
|
Onderwerp |
|