Auteur |
Onderwerp |
|
Krispl
Netherlands
49 berichten |
Geplaatst - 22 jul 2012 : 14:27:16
|
Hallo Koplopers, Ik heb in de vaste route aangegeven dat de trein moet ontkopelen van lengte + treintype, de lok rijd weg. Het blok blijft bezet door treintype. De lok veranderd zoals opgegeven in een losse lok. Maar soms (niet altijd) neemt de de lok (niet de zelfde)de trein lengte mee. Hier door wil hij t.g.v. de lengte niet meer vertrekken naar het andere kopspoor, en staat het geheel van lok wisselen stil. Het gaat om de sporen 447 > 449 en 448 > 450 Heeft èèn van u daar ook problemen mee gehad? En wat was de oplossing?
Mvg. Krispl
Download Attachment: 21_07_20120721_234059.bck 239,08 KB |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Jan Huchshorn
Netherlands
343 Posts |
Geplaatst - 22 jul 2012 : 17:38:19
|
Hallo Kris,
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, ook met het ophalen lengte + treintype. Echter alleen als er een spookmelding met noodstop is geweest. Ik weet eerlijk gezegd niet op welk punt in de vaste route het dan fout gaat. Het moet haast een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, want het gebeurt bijna nooit.
Als er geen spookmelding of noodstop is geweest heb ik het nog nooit fout zien gaan.
Groeten
Jan. |
|
|
Krispl
Netherlands
49 Posts |
Geplaatst - 23 jul 2012 : 11:11:26
|
Hallo Koplopers, ik heb de fout gevonden, in de vasteroutes zat een route losse loc. Deze had ik in de `vaste route locomotieven van de getrokken reizigerstrein aan gevinkt. Hier door ging het in de Route getrokken reizigerstrein verkeert. Bedankt voor jullie mee denken, Mvg. Krispl |
|
|
|
Onderwerp |
|