Auteur |
Onderwerp |
|
Bert Ruedisueli
Netherlands
148 berichten |
Geplaatst - 11 mei 2012 : 12:35:11
|
Beste forum leden,
Kan iemand mij vertellen of ik probleemloos de S88SD16-n kan aansluiten op de Tams Digitale Multiprotokoll-Zentrale. En is er iemand die ook ervaring heeft met deze centrale met koploper ?
Met Vriendelijke Groeten
Bert Ruedisueli |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Bert Ruedisueli
Netherlands
148 Posts |
Geplaatst - 11 mei 2012 : 17:31:48
|
Wim bedankt; nog een vraagje als je moet kiezen tussen Intellibox en de Tams centrale wat zou je dan doen ?
Met Vriendelijke Groeten
Bert Ruedisueli |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
mozzi54
Netherlands
34 Posts |
Geplaatst - 13 mei 2012 : 09:17:08
|
Ik gebruik de Tams centrale in combinatie met Koploper. Hij werkt bij mij helemaal perfekt.
Met vriendelijke groet,
Aldert |
|
|
V200
Netherlands
23 Posts |
Geplaatst - 14 mei 2012 : 17:52:55
|
Hallo Bert,
Ook hier een Tams centrale icm met Koploper,werkt als een trein!
Groet Jan |
|
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 03 jul 2012 : 17:06:23
|
Ik ben er een tijdje uit geweest maar de site oogt een beetje doods. Wordt de Tams nog wel verder ontwikkeld en ondersteund? Ik zie overigens een ethernetaansluiting op mijn Tams.
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Tams EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
|
Bewerkt door tomprins op 03 jul 2012 17:07:04 |
|
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 03 jul 2012 : 17:47:38
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door tomprins
Ik ben er een tijdje uit geweest maar de site oogt een beetje doods. Wordt de Tams nog wel verder ontwikkeld en ondersteund? Ik zie overigens een ethernetaansluiting op mijn Tams. Heeft iemand van jullie een overgangsstukje tussen s88 en Loconet in gebruik en hoe bevalt dat of kan dat direct worden gebruikt voor een aansluiting? Ik heb s88-ers in gebruik, overigens tot tevredenheid.
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Tams EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
Met vriendelijke groet,
|
|
|
|
Onderwerp |
|