Auteur |
Onderwerp |
|
Belgske
Belgium
37 berichten |
Geplaatst - 16 feb 2012 : 17:51:08
|
Hallo,
ik ben bezig met de testbaan ik rij gelijkstroom en stuur met een Uhlenbrock I/B. Ik moet bezetmelders gaan aanschaffen en ik had eens graag geweten wie welk merk bezetmelders gebruikt. Ik had graag feedback over gebruiksgemak , bedrijfszekerheid, programmeren, verhouding prijs / kwaliteit ect... Gebruikt iemand deze van DigiRails en is hij daarmee tevreden ?
Groeten Eddy |
|
Morris1
Belgium
79 Posts |
Geplaatst - 16 feb 2012 : 17:58:12
|
Hallo Eddy, Ik gebruik de bezetmelders van LDT,( RM- GB 8) in samenwerking met Ecos en Koploper al een paar jaar en heb nooit een probleem gehad. Het zal wel een persoonlijke voorkeur zijn denk ik . Vriendelijke groet, Morris
00/Koploper/Ecos/DCC/LDT /EsuLokpilot/Bachmann |
|
|
C_Jabaaij
214 Posts |
Geplaatst - 16 feb 2012 : 18:15:56
|
Kijk eens op www.rosoft.info/ Goede kwaliteit en goede service.
Koos Jabaaij. |
|
|
Belgske
Belgium
37 Posts |
Geplaatst - 16 feb 2012 : 18:50:43
|
Hallo Koos bedankt voor de info, maar er staan geen prijzen bij of ? Groeten Eddyquote: Oorspronkelijk geplaatst door C_Jabaaij
Kijk eens op www.rosoft.info/ Goede kwaliteit en goede service.
Koos Jabaaij.
|
|
|
Belgske
Belgium
37 Posts |
Geplaatst - 16 feb 2012 : 18:53:19
|
Hallo Morris, merçi voor de info, de 8 in jouw beschrijving duidt waarschijnlijk op 8 aansluitingen, tegenwoordiger zijn er met 16, omtrent die bezetmelders had ik wat feedbach nodig. Groeten Eddyquote: Oorspronkelijk geplaatst door Morris1
Hallo Eddy, Ik gebruik de bezetmelders van LDT,( RM- GB 8) in samenwerking met Ecos en Koploper al een paar jaar en heb nooit een probleem gehad. Het zal wel een persoonlijke voorkeur zijn denk ik . Vriendelijke groet, Morris
00/Koploper/Ecos/DCC/LDT /EsuLokpilot/Bachmann
|
Bewerkt door Belgske op 16 feb 2012 18:56:54 |
|
|
C_Jabaaij
214 Posts |
Geplaatst - 16 feb 2012 : 21:09:00
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Belgske
Hallo Koos bedankt voor de info, maar er staan geen prijzen bij of ? Groeten Eddy
Als je naar het tabblad bestellen gaat, dan zie je daar de prijzen staan.
Koos Jabaaij. |
|
|
acb
Netherlands
70 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2012 : 11:52:41
|
Eddy,
Ik gebruik de Tams S88-3 (á € 38,90 excl. verzenden), 16 meldpunten. Kijk op tams-online.de
Deze terugmelders bevallen mij uitstekend, heb ze al een aantal jaren in gebruik en nooit problemen mee gehad.
Aansluiten dmv draadjes vastschroeven (géén stekkertjes!) goed! Zowel met utp als S88 bandkabel. (laatste zou ik niet doen...)
M.vr.gr. Jan Heine Blaauw (acb) Heerenveen
Systeem: Märklin, CS1 Reloaded 3.4.2, Tams S88, Koploper, C-rail, HSI-88 |
|
|
Morris1
Belgium
79 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2012 : 11:54:38
|
Hallo Eddy, Wat bedoel je juist met Feedback? wat had je graag geweten? De samenwerking met Koploper is perfect, en ik heb nooit enig probleem ervaren in die richting.De LDT terugmelder doet wat hij moet doen en Koploper ook. (natuurlijk ) Met vriendelijke groet, Morris.
00/Koploper/Ecos/DCC/LDT /EsuLokpilot/Bachmann |
|
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2012 : 16:48:05
|
Hallo Eddy,
Ik gebruik nu Viessmann 5233 bezetmelders. Deze zijn relatief duur, omdat het maar halve S88-melders zijn en je ze dus altijd per paar moet kopen. Ze werken echter zonder problemen. Ik overweeg wel om bij uitbreiding van de baan eens de Digirails bezetmelders te gaan proberen. Ik kan je daar nu dus nog geen informatie over geven. Met andere Digirails spullen, zoals binnenverlichting en schakeldecoders heb ik overigens wel goede ervaringen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
|
Onderwerp |
|