Auteur |
Onderwerp |
|
prehorst
Netherlands
603 berichten |
Geplaatst - 29 jan 2012 : 19:18:18
|
Mede spoorders
Kan ik de keuze van koploper van wie de master en wie de slave wordt beinvloeden. Zodat de voorste loc altijd de master is.
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder63 - Marklin - HAG - Roco - Trix ) |
|
hubertus
Netherlands
1989 Posts |
Geplaatst - 29 jan 2012 : 21:03:33
|
Nee, kun je niet beïnvloeden.
Huub |
|
|
DVisser
Netherlands
63 Posts |
Geplaatst - 30 jan 2012 : 22:04:48
|
Heren,
Het kan toeval zijn, maar bij mij wordt de locomotief (of het treinstel) dat ik naar de andere(n) sleep altijd de baas en die andere(n) altijd de knecht(en). Op die manier lukt het mij tot nu toe altijd om zelf te bepalen welk nummer wordt getoond tijdens het rijden.
Met vriendelijke groet, Dick Visser |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 30 jan 2012 : 22:17:32
|
Dick,
Toeval; Koploper bepaald het zeer bewust. Of jou twee locs moeten precies dezelfde ijktabel hebben in onderhouden locomotieven (kan me dat niet voorstellen).
Mvg, Paul. |
|
|
DVisser
Netherlands
63 Posts |
Geplaatst - 31 jan 2012 : 13:53:22
|
Hallo Paul,
Mijn beide 2200-en hebben inderdaad dezelfde ijktabel, de Mat 54-stellen echter niet en de Mat 46 ook niet, maar het zal daarbij wel toeval zijn en misschien heb ik ook wel niet alles uitgeprobeerd. Je zult zonder meer gelijk hebben, want mij staat vaag bij dat het me in het verleden ook een keer niet lukte bij een combinatie.
Met vriendelijke groet, Dick Visser |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 31 jan 2012 : 18:57:42
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door DVisser
Mijn beide 2200-en hebben inderdaad dezelfde ijktabel,
Dat is mij nog nooit gelukt met "identieke" locomotieven ...er zit altijd enkele km/h speling op.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
|
Onderwerp |
|