Auteur |
Onderwerp |
|
havebo
Netherlands
9 berichten |
Geplaatst - 24 jan 2012 : 18:01:32
|
Beste Spoorders, Om maar met de deur in huis te vallen, ik ben een van de vele ontspoorders zullen we maar zeggen. Alle begin is moeilijk maar we komen er wel uit met beetje hulp, de computer welke ik gebruik wil mij maar niet begrijpen. Ik rij met N+Multimaus+KL+s88xpressNetli+ 88SD16-N en heb een ovale baan opgebouwd om het zo simpel mogelijk te houden en op deze manier een beeld te krijgen hoe het programma werkt. Wanneer ik alles heb aan gesloten en ik ga kijken in het test programma blijkt wanneer ik een trein laat rijden dat de bezetmelders beginnen bij 65.1 en het rijtje keurig afwerken. Heb zelf de bezetmelder als 1.1……..1.8 in het schema staan. Zie wat over het hoofd maar weet niet wat. Zal het bestand van het baantje er ook even bij doen, en dan hoop ik dat ik verder op weg geholpen kan worden. Mvg, Harry Verboog
Download Attachment: Eindelijk.bck 7,05 KB |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 24 jan 2012 : 18:55:22
|
Beste Harry,
Misschien de handlediing van de s88XPressNetLI er eens bij pakken en het stukje lezen over de instellingen en het stukje over koploper.
quote: Koploper telt de terugmeld modules 1 hoger dan het S88XpressNetLI module basis adres. Dus de eerste terugmeld module zal in koploper beschikbaar zijn met adres 65 in plaats van het verwachte 64.
Wat je ziet is dus geheel volgens de verwachting en de deefault instelling van de s88XPressNetLI.
Mvg Wim.
PS. Probeer het eens met deze versie/uitvoering
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Download Attachment: Eindelijk.bck 6,33 KB |
Bewerkt door Wim Ros op 24 jan 2012 19:04:35 |
|
|
havebo
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 25 jan 2012 : 19:57:24
|
Hallo Wim, kennelijk ergens overheen gelezen. Heb wel veel problemen gehad met Windows7 kreeg geen verbinding voor elkaar ook niet na de nodige update van de drivers. XP geinstalleerd en toen was er wel communicatie onderling. In ieder geval bedankt, en ga weer rustig verder kijken.
Mvg,
Harry |
|
|
|
Onderwerp |
|