Ik zie met een denk ik eenvoudige vragen waar ik zelf niet uit kom.
Ben een baanplan van de schaduwstation (zie bijlage) getekend in KL. De wissels voorzien van een nummer. Dit alles werkt. Nu heb ik per baanvak een 3-tal terugmeldpunten ingetekend. Deze zijn in het baanontwerp (Shift+F8) wel zichtbaar. Maar na opslaan van de wijzigingen en terugkeer in het plan zelf zie ik de niet (meer). Hoe krijg ik deze zichbaar Verder zou ik graag de kleur van de wisselpoot in rood willen hebben. De standaardkleir is blauw. Dit gaat via > Bestand > Instellingen per database. En dan het tabblad kleuren. Dat > Welk te wijzigen item. Ik kies dan wisselpoot. De standaard kleur blauw verschijnt. Maar zodra ik daar op klik heb ik geen keuze mogelijkheid. De kleur zit "vast". Wa
Download Attachment:Knipsel.JPG 60,54 KBt kan ik daar aan doen ?
Ga naar algemene instellingen per database selecteer Algemeen -3 en vul bij Bezetmeldpunten zichtbaar in (Altijd: actief op basis van bezetmelding) via de uitklapbox.
Kleuren veranderen doe je door een eigen kleuren schema te maken.
Ga naar tabblad kleuren in algemene instellingen per database en klink rechtermuisknop in boven het vakje Kleurenschema (default) Dan krijge je een keuzen menu waar bij je een eigen (nieuw) kleuren schema kunt maken.