Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 111 / Bezoekers Vandaag: 2365
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 229
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Roco kraan 40111
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Wim1956

Netherlands
17 berichten

Geplaatst - 12 dec 2011 :  22:18:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Eerst even voorstellen: Ik ben Wim en Voor het eerst op het forum.Ik heb marklin treinen bestuurd door intellibox ll(1007-1008) en koploper(7.4).Alle problemen meestal opgelost via de diverse forums , waatvoor veel dank.Echter nu heb ik de IB ll pas aangeschaft en sta ik voor een probleem:ik heb een kraan nml.roco 40111 die je moet bedienen met de Off toets van functie 0. IB ll HEEFT geen off toets,waardoor ik mijn kraan niet kan bedienen. Extra functies van koploper werkt ook niet echt Ompolingen en funstie verwisseling. De vraag:is deze kraan geschikt met koploper? Er zit eenlenz RKRAN-V4 decoder in(motorola oud)

Groertjes : Wim

Wim Ros

Netherlands
6230 Posts

Geplaatst - 12 dec 2011 :  23:07:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Wim,

Als koploper de Rocokraan kan aansturen, maakt het verder niet uit welke centrale je gebruikt zolang de centrale maar het juiste format bij het adres geeft. In dit geval dus Motorola Old.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Wim1956

Netherlands
17 Posts

Geplaatst - 12 dec 2011 :  23:30:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Wim
Met speciale functies (kraan) van koploper werkt de kraan niet lekker.De bewegingen(maakt niet uit welke) worden steeds omgekeerd.Soms ook de Functies verwisseld.Instellingen:roco motorola En op de IB Motorola old. Ook adres veranderen helpt niet.Macro opnemen heeft zo geen zin . afspelen word een drama.Op een 6021 werkt de kraan goed

groetjes
Wim
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6230 Posts

Geplaatst - 12 dec 2011 :  23:56:46  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Wim,

Verder geen ervaring mee, kan er dus ook verder niets zinnigs opzeggen, alleen dat Motorola Old hetzelfde is uit een 6021 en uit een IB ongeacht de uitvoering of het type.

Mvg
Wim.

Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Peter Landsweers

Netherlands
54 Posts

Geplaatst - 17 dec 2011 :  21:14:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Wim,

Kijk eens hier:
http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1692

Misschien dat de info helpt

Success,
Peter

DCC + Intellibox + Koploper 7.3 + Loconet + NL Tijdperk IV-V = PLEZIER
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina