Eerst even voorstellen: Ik ben Wim en Voor het eerst op het forum.Ik heb marklin treinen bestuurd door intellibox ll(1007-1008) en koploper(7.4).Alle problemen meestal opgelost via de diverse forums , waatvoor veel dank.Echter nu heb ik de IB ll pas aangeschaft en sta ik voor een probleem:ik heb een kraan nml.roco 40111 die je moet bedienen met de Off toets van functie 0. IB ll HEEFT geen off toets,waardoor ik mijn kraan niet kan bedienen. Extra functies van koploper werkt ook niet echt Ompolingen en funstie verwisseling. De vraag:is deze kraan geschikt met koploper? Er zit eenlenz RKRAN-V4 decoder in(motorola oud)
Als koploper de Rocokraan kan aansturen, maakt het verder niet uit welke centrale je gebruikt zolang de centrale maar het juiste format bij het adres geeft. In dit geval dus Motorola Old.
Beste Wim Met speciale functies (kraan) van koploper werkt de kraan niet lekker.De bewegingen(maakt niet uit welke) worden steeds omgekeerd.Soms ook de Functies verwisseld.Instellingen:roco motorola En op de IB Motorola old. Ook adres veranderen helpt niet.Macro opnemen heeft zo geen zin . afspelen word een drama.Op een 6021 werkt de kraan goed
Verder geen ervaring mee, kan er dus ook verder niets zinnigs opzeggen, alleen dat Motorola Old hetzelfde is uit een 6021 en uit een IB ongeacht de uitvoering of het type.