Auteur |
Onderwerp |
|
Robgood
Netherlands
22 berichten |
Geplaatst - 26 okt 2011 : 23:58:37
|
Guys, Weet iemand waar ik wat meer info over dit systeem om een draaischijf aan te sturen kan vinden? Principe, beschijving van de werking bedoel ik.. Rob |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Robgood
Netherlands
22 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2011 : 18:56:53
|
Wim, Ja begrijpelijk ik denk dat Meneer Moerman zijn idee niet zo op het web wil slingeren. Ik heb hem een mail gestuurd hoop dat hij voldoende van de sluier voor me wil optillen zodat ik kan bekijken of dit is wat ik ga gebruiken. Bedankt voor de reactie.
Rob |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2011 : 19:44:36
|
rare reaktie om de man die dit voor ons heeft ontwikkeld reeds af te breken alvorens een antwoord.Een info link met download vind je hier : http://members.home.nl/robert.evers/draaischijf.htm
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman |
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2011 : 19:49:07
|
Rob
Als je interesse heb kan je bij mij langs komen en kan ik je alles laten zien, bij mij werkt het perfect.
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder63 - Marklin - HAG - Roco - Trix ) |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 27 okt 2011 : 20:08:07
|
En Rob als je nu eerst eens verder gekeken had dan je neus lang is en voordat je zulke rare reacties plaatst had je op de site van Paul een uitgebreid document gevonden met een beschrijving en werking van Draai15 met Koploper. Gewoon onder het kopje Handleidingen door derden geschreven: Hoe automatiseer je een draaischijf.
Gr. Eric |
Bewerkt door remunj op 27 okt 2011 20:09:37 |
|
|
Robgood
Netherlands
22 Posts |
Geplaatst - 28 okt 2011 : 20:48:39
|
Sorrie, kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd heb gezegd? Heb ondertussen contact gehad met meneer Moerman, hij heeft het me uitgelegd en het systeem is me geheel duidelijk. De door u allen genoemde artikelen heb ik allemaal al gelezen en inderdaad heel leerzaam, maar vertelde mij niet wat ik wilde weten, maar zoals eerder gezegd, de uitleg van Dhr.Moerman is heel duidelijk. Excuses aan een ieder die mijn reactie verkeerd heeft opgevat, is zeker niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. Rob |
|
|
|
Onderwerp |
|