Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 283 / Bezoekers Vandaag: 283
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 283
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Wat betekent deze melding?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

robstuart

Netherlands
240 berichten

Geplaatst - 07 okt 2011 :  20:27:42  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robstuart  Reageer met citaat
' Mag niet stoppen in blok36! (na 36)'
Ik heb geen stopverbod voor dit blok bepaald. Wat wordt bedoeld met 'na 36'

mvrgr,
Rob

N-Spoor -- LENZ: LZV100/LH100 3.6, LI101 2.1 RS-232 -- Notebook: Toshiba Satellite 1800 1.1Ghz Celeron, 512MB -- XP.

Agebe

Netherlands
402 Posts

Geplaatst - 07 okt 2011 :  20:40:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Rob,

Dit heeft te maken met de lengte van de trein cq de korte lengte van het blok.
Na 39 is bezet en dan mag de lange trein niet stoppen in blok 39.
Je kunt dit op lossen door in aanvullende blok gegevens van blok 39 aan te vinken, het voorgaande blok en/of wissel straat langer bezet te houden. Of langer wachten tot dat het blok vrij wordt.

Mvg Ab

(Koploper,ECOS-IB,HSI-88,3x tams booster B1, HO, NS)
Ga naar bovenaan de pagina

robstuart

Netherlands
240 Posts

Geplaatst - 07 okt 2011 :  20:56:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robstuart  Reageer met citaat
Hi Ab,

Blok-36 is langer dan de trein.

mvrgr,
Rob

N-Spoor -- LENZ: LZV100/LH100 3.6, LI101 2.1 RS-232 -- Notebook: Toshiba Satellite 1800 1.1Ghz Celeron, 512MB -- XP.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina