Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 672 / Bezoekers Vandaag: 14667
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 775
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Update LokProgrammer en Ecos van ESU
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ChrisBurger

Netherlands
162 berichten

Geplaatst - 29 jul 2011 :  10:53:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,!!

ESU heeft voor de twee types Ecos en de LokProgrammer (versie 4) weer updates. Bij mij ging het automatisch rijden met Koploper na de update van mijn Ecos de mist in omdat de S88 verkeerde informatie doorgaf. Door naar Setup en submenu "apparaten in het systeem" vd Ecos te gaan en het aantal S88 modules met een te verlagen en daarna weer verhogen is het probleem opgelost.

Info van ESU:
In some cases, the s88-feedback is not recognized correctly after the software-update. Rebooting the device will fix the behaviour. Although, in few cases, deleting ("-") and re-entering ("+") the s88-Modules via "Setup"-"Devices on ECoSlink"-"s88 bus configuration" will be necessary.

Beim ersten Start nach dem erfolgten Update kann es vorkommen, dass die s88-Belegtmeldungen nicht korrekt angezeigt werden. Ein Neustart sollte dies beheben, falls das Problem weiter besteht müssen die s88-Module über "Setup"->"Geräte am ECoSlink"->"s88 Bus Control" per "-"-Taste gelöscht und nochmals angelegt werden.

vr. groet,
Chris Burger



Maerklin ECoS/IB C-rails Koploper
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina