Kunnen jullie mij op weg helpen war ik moet zoeken/kijken om eem trein die in de loods en draaischijf staat met het treintype stoomtreinloods te veranderen. Als deze trein van de draaischijf rijd zou ik hem een ander trein type willen geven zodat aan de variabele route deel kan nemen. Ook zou ik het omgekeerde willen gebruiken als de trein wagons heeft en dus een ander treintype hij niet naar de draaischijf rijd. Als de wagons ontkoppeld zijn moet hij dan weer de naam van stoomtreinloods krijgen en dan naar de draaischijf rijden.
Je kunt dat handmatig doen, maar dat is nog al een gedoe. Zoals Theo al zegt kan het automatisch via een vaste route. Je geeft voor het betreffende blok (in dit geval waarschijnlijk de draaischijf, cq de locloodssporen) op dat de trein daar moet stoppen op basis van tijd. Je kunt dan in het onderste gedeelte, bij ontkoppelen, ook de treintypes veranderen.
Bedankt voor de tips ik ga het komend weekend proberen uit te zoeken en zal me zonodig nog melden als ik hulp nodig heb. In iedergeval bedankt voor de snelle reactie