Auteur |
Onderwerp |
|
mernivamog
Netherlands
15 berichten |
Geplaatst - 25 jun 2011 : 16:28:08
|
geachte forumleden ik ben nieuw in de digitale wereld ik heb een testbaan opgezet en nu wil ik vragen aan jullie om er eens naar te kijken of ik het allemaal goed heb gedaan vr. groet stef
Download Attachment: mijndemo_20110625_161729.bck 14,01 KB |
|
carel richters
Netherlands
348 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2011 : 18:26:39
|
Hallo Stef,
Ik heb getracht je database in te lezen, maar KL zei, dat het een ongeldige bstandsnaam was. Shrijf hem gewoon eens weg als test1 of een dergelije eenvoudige naam en probeer het dan nog eens.
mvrgr Carel |
|
|
mernivamog
Netherlands
15 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2011 : 18:41:43
|
hoi carel hier een andere mischien kan je deze wel lezen gr.stef
Download Attachment: mijndemo.bck 13,39 KB |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2011 : 19:13:23
|
Dit lukt wel.
Lijkt niet zo slecht...rijden maar. Dan zul je wel nog een paar dingetjes vinden.
Zoals bv. 1)De variabele en vaste route zijn overbodig, die eisen heb je al via blokken en hun beperkte verbindingen verzekerd. 2)Overdreven verzekerd, want je kan twee van de drie perronsporen perfect voor beide richtingen gebruiken. Maar dat moet je 1) toestaan via blokken en 2)ook mogelijk maken via wisselstraten.
Rijden, en stap voor stap leren.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
mernivamog
Netherlands
15 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2011 : 19:28:57
|
oke bedankt theo voor de moeite dan ben ik in ieder geval op de goede weg en kan stap voor stap verdergaan met kp mvrgr stef |
|
|
mernivamog
Netherlands
15 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2011 : 20:27:41
|
nog een vraagje ik zit alleen nog te klungelen met mijn bezetmelder ik krijg dat niet werkend ik heb een s88-n sd16 bezetmelder rosoft en een loconet s88 adapter van uhlenbrock wat doe ik niet goed ? kan iemend mij daar mee helpen mvrgr stef |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
carel richters
Netherlands
348 Posts |