Wil kan mij helpen aan een beschrijving van de locdecoder 66835. Mijn lichtwisseling doet het niet meer aan een kant en nu wil ik weten of er nog een extra functie opzit dat ik deze kan gebruiken. Heb op internet al lopen zoeken maar kan geen beschrijving vinden.
Als de verlichting het niet doet, kan dat eraan liggen dat het aantal rijstappen in de decoder en in de interface/Koploper niet meer met elkaar overeenstemmen. Uit je posting krijg ik de indruk, dat je Selectrix rijdt. Hoe het daar exact zit, weet ik niet, maar het bovengenoemde probleem kan een rol spelen.
Ik heb er niet veel aan kan niet zien of er een extra funtie op zit. Volgens mij zit er een erxtra functie maar weet enkel niet waar kan het hierop ook niet zien. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Hallo Dirk
Daar heeft het volgens mij geen invloed op rijden dat doet hij goed.
Volgens mij heb je er een heleboel aan, daar staat tot in detail op wat de mogelijkheden en de aansluitingen zijn van de specifieke decoder. Selectrix decoders zijn zeer beperkt in mogelijkheden en extra functies.
Ik rij met nog een van de eerste selectrix decoders en daar zat al een extra funtie op volgens mij is dit de 66826 of 66825 die moeten nog met een grafietpolood of iets dergelijks ingesteld worden.Dus lijkt het mij sterk dat er op deze decoder geen extra funtie zit.