IK KAN GEEN 2 TREINWINDOWS OP HET SCHERM KRIJGEN LAAT STAAN HET TAP BLAD TRACTIE DUS HOE VOER JE DIT IN IN DE COMPUTER OM MET 2 TREINEN AAN ELKAAR TE GAAN RIJDEN
Je krijgt twee rijwindows naast elkaar op de volgende manier:
Eerst zet je in [Algemeen]=>[Instellingen per database]=>[Algemeen-1] een vinkje bij "Nieuw rijwindow positie naast eerste"
Vervolgens open je op de normale manier het eerste rijwindow Daarna klik je rechts op het tweede rijwindow dat je wilt openen en kiest in het menu dat dan verschijnt voor "Openen in een nieuw window"
Om dan tractie te gaan rijden het ene rijwindow naar het andere rijwindow slepen.
Je krijgt twee rijwindows naast elkaar op de volgende manier:
Eerst zet je in [Algemeen]=>[Instellingen per database]=>[Algemeen-1] een vinkje bij "Nieuw rijwindow positie naast eerste"
Vervolgens open je op de normale manier het eerste rijwindow Daarna klik je rechts op het tweede rijwindow dat je wilt openen en kiest in het menu dat dan verschijnt voor "Openen in een nieuw window"
Om dan tractie te gaan rijden het ene rijwindow naar het andere rijwindow slepen.
ik probeer ook het drag and drop systeem om multatractie te gaan rijden. Maar ik krijg het niet voor elkaar . wat doe fout en of moet ik wat aanvinken .
Voor het rijden in multitractie moeten de locomotieven rijden met geijkte snelheden, anders werkt het niet. De locomotieven die jij noemt rijden met decoderstappen. Zie onderhouden lokomotieven > stamgegevens en verder.