Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 157 / Bezoekers Vandaag: 2582
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 399
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Trein rijdt niet door naar volgend blok.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

servé

Netherlands
41 berichten

Geplaatst - 02 dec 2010 :  20:15:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van servé  Reageer met citaat
Een goede avond.

Ik heb een klein probleempje. Trein "450" in de database wil wel van blok 10/11 via 2 naar 4/5 rijden, en ook van 4/5 via 3 naar 10/11, maar niet achter elkaar. Dan moet ik 'm altijd met de muis even helpen (drag/drop).

Iemand een idee?

Download Attachment: Joske.bck
38,93 KB

Mvg,

Servé

Wim Ros

Netherlands
6229 Posts

Geplaatst - 02 dec 2010 :  20:18:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Serve zonder te kijken naar je database, een tabblad vergeten inte vullen, er is dus geen vervolg route mogelijk vanuit een bepaald blok. Even vinkje plaatsen.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

servé

Netherlands
41 Posts

Geplaatst - 02 dec 2010 :  20:22:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van servé  Reageer met citaat
Welk tabblad als ik vragen mag?
Er zijn namelijk veeeeeel tabbladen

Mvg,

Servé

[edit]Volgens mij zit het in het Richtingsverbod. Iets te enthousiast vinkjes aangevinkt [/edit]

Bewerkt door servé op 02 dec 2010 20:25:40
Ga naar bovenaan de pagina

servé

Netherlands
41 Posts

Geplaatst - 02 dec 2010 :  20:32:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van servé  Reageer met citaat
Het is opgelost! Maar, je bent nog niet van me af. Ik heb namelijk ook een probleempje met de stopplaatsen. Ik heb in Blokken bij Eigenschappen aangegeven dat er in blok 2 2 alternatieve stopplaatsen. Eentje bij 30 cm, en eentje bij 60 cm. Nu heb ik 2 terinene die daar komen: 5300K (20 cm) en 5300L (50 cm). Deze rijden echter mooi door tot aan het eind van het blok.

Enig idee?

Nieuwe .bck:
Download Attachment: Joske.bck
39,06 KB

Mvg,

Servé
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6229 Posts

Geplaatst - 02 dec 2010 :  22:28:39  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Serve,

Uit de blokken 10,11,12 werkt dat ook perfect, uit de blokken 13,14 werkt het niet, want daar zijn ook geen alternatieven ingevuld.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 02 dec 2010 22:32:39
Ga naar bovenaan de pagina

servé

Netherlands
41 Posts

Geplaatst - 03 dec 2010 :  19:59:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van servé  Reageer met citaat
Ik dacht dat ik alles had ingevuld
Toch bedankt!

Mvg,

Servé
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina