Auteur |
Onderwerp  |
|
martin dig
Netherlands
7 berichten |
Geplaatst - 20 nov 2010 : 13:11:41
|
vraag:hoe kan ik het mooiste mijn draden aanbrengen aan de k rails om te verbinden met mijn S88,en kan dat aan beide kanten van de rail, of moet dat bij k rail aan de zelfde rail gesoldeerd worden |
|
remunj
Netherlands
1121 Posts |
Geplaatst - 20 nov 2010 : 16:46:51
|
Hallo ??
Ik denk zo dat je sneller een antwoord krijgt als je een begrijpelijk bericht plaatst want hier is geen touw aan vast te knopen. Hoofdletter, punten en comma's maken een bericht een stuk beter te lezen. Ook worden een aanhef en ondertekening met je naam op prijs gesteld.
Gr. Eric
|
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 20 nov 2010 : 17:49:27
|
@Ben,
Is dat jouw eigen regel?
@unknown, Maar je verbind 1 rails met de common-ground ( bruine draad) bij Marklin, en de andere spoorstaaf verdeel je in meetpunten die aan de s88 verbind. Welke spoorstaaf je daarvoor gebruikt mag je zelf weten, maar eenmaal een keus gemaakt blijft het dus altijd dezelfde spoorstaaf waar je de common-ground aan aansluit.
Mvg Wim
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
 |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 21 nov 2010 : 11:14:46
|
Hallo Allen,
tja rechts is wat voor de kijkers links is .
Zelf probeer ik de buitenste railstaaf in een bocht aan te houden voor de massa, en de binnenste railstaaf voor de massadetectie. Wel is het zo dat de gehele detectie van verschillende melders tussen 2 wissels aan dezelfde kant behoren plaats te vinden, terwijl de doorlopende railstaaf voor de massa gebruikt wordt.
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|