Auteur |
Onderwerp  |
|
martin dig
Netherlands
7 berichten |
Geplaatst - 04 nov 2010 : 17:35:58
|
kan iemand mij uileggen hoe ik koploper kan downloaden? Het geval doet zich voor dat ik telkens wordt doorgelinkt om een licentie te kopen,zoals koop een winrar-licentie |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2010 : 17:38:59
|
bij downloaden op "opslaan" klikken.Daarna in verkenner dubbelklikken en extracten.Anders een mailtje en ik stuur het onde de open vorm naar jou.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + boosters-P4 |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2010 : 17:53:46
|
Hi,
Winrar is een zip programma, wat helemaal niets met koploper te maken heeft eigenlijk. Je zult waarschijnlijk zelf ooit eens een probeerversie van winrar op je pc hebben gezet, en nu wordt je gevraagd dat aan te schaffen omdat de proefperiode voorbij is. Gewoon negeren. Of anders van je PC verwijderen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
 |
|
martin dig
Netherlands
7 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2010 : 18:37:16
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door bellejt
bij downloaden op "opslaan" klikken.Daarna in verkenner dubbelklikken en extracten.Anders een mailtje en ik stuur het onde de open vorm naar jou.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + boosters-P4
bedankt voor de snelle reactie,maar als ik op www.pahasoft.nl wil downloaden wordt ik nog steeds doorgelinkt,dus stuur het onder de open vorm maar door bellejt nog bedankt |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2010 : 18:48:00
|
Martin,
Dus jij krijgt deze melding

Daar kun je gewoon op SLUITEN klikken, zoals ik al zei gewoon negeren. En kun je de kopl71.exe klikken en koploper zal zich op je computer installeren.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
 |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2010 : 19:22:03
|
ik heb je een PMetje gestuurd
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + boosters-P4 |