Auteur |
Onderwerp |
|
Marco
Netherlands
107 berichten |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 20:31:28
|
Ik ben een echte beginner. hoe moet ik nu precies een blok maken/aansluiten? Ik gebruik een S-88. Moet ik beide railstaven isoleren of is 1 zijde genoeg? Moet ik in een blok ook nog is isoleren of kan ik de S-88 gewoon 2 draden in 1 blok aansluiten. Voor sommige mensen mischien een domme vraag maar alle begin is moeilijk, toch?
|
|
mels
Netherlands
145 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 20:52:28
|
Hallo marco,
Even voor de duidelijkheid, rij je 2 of 3 rail(marklin)?
m.vr.gr. Mels
Marklin HO, Koploper en IB |
|
|
Marco
Netherlands
107 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 20:55:25
|
Sorry, gewoon 2 rail Fl**man en Intellibox Marco |
|
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 21:02:29
|
Hallo Marco,
Je hoeft de rail maar aan een zijde te isoleren. Wel zul je gebruik moeten maken van stroomdetectie.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
modelspoor
321 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 21:42:26
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Ik ben een echte beginner. hoe moet ik nu precies een blok maken/aansluiten? Ik gebruik een S-88. Moet ik beide railstaven isoleren of is 1 zijde genoeg? Moet ik in een blok ook nog is isoleren of kan ik de S-88 gewoon 2 draden in 1 blok aansluiten. Voor sommige mensen mischien een domme vraag maar alle begin is moeilijk, toch?
Marco, neem hier meer even een kijkje.
http://people.zeelandnet.nl/rosoft/Bezetmelding2R.html
Mvg Wim.
|
|
|
Johan Oden
Netherlands
27 Posts |
Geplaatst - 24 aug 2006 : 09:34:57
|
Hollo Marco