Auteur |
Onderwerp |
|
olaf
Netherlands
78 berichten |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 14:41:57
|
Hallo paul, omdat je dus N-spoor rijd aan jouw de vraag, wat voor materiaal rij je. Ik was bij onze plaatselijke treinen winkel, met mijn loks. die konden helaas niet omgebouwd worden. Das mooie balen, want vrijdag of a.s. zaterdag komt eindelijk mijn easyControl en toe wilde ik natuurlijk gelijk leuk proberen hoe dat gaat. Mooi niet dus.
groetjes van olaf |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 14:52:46
|
Olaf,
Wat is jouw plaatselijke treinenwinkel? Ik rij minitrix / fleischmann / arnold en in alle locs kon een decoder worden gezet.
Wel weet ik dat stoomlocs wat moeilijker zijn. Ik heb wel sterk het gevoel dat de leverancier hier gewoon geen zin in had of de kennis niet in huis.
Met vriendelijke treinengroeten,
Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper) |
|
|
Peter Kramer
Netherlands
73 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 15:33:43
|
Olaf,
Inbouwen van dekoders in N-loks is voor de meeste leveranciers niet lucratief. Ze verdienen er niets aan. Ikzelf heb vaak dekoders ingebouwd voor een leverancier en omdat ik het voor niks deed konden ze het ook voor de klanten voor niks doen. Met een niet voorbereide lok ben ik soms wel uren bezig. Is de lok voorbereid (nem 652 steker) dan gaat een stuk makkelijker. Wat voor loks heb jij? Ik wil je best daarbij helpen.
Met vriendelijk groet, Peter Kramer
N-Spoor IB, HSI, Selectrix,DCC,Motorola Koploper 6.3 |
|
|
olaf
Netherlands
78 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 16:20:08
|
bedankt voor jullie reaktie .. ik heb een br18 van fleischman,art.nr. 7159, een br16 van arnold art. nr. 2542 ee e44 van minitrix, van fleischman picolo br53, een v212 van fleischamn en br54 van minitrix. Mijn treinenwinkel is Fa. Wentink in Arnhem het zijn alle maal ouder loks.
Als ik maar alvast een lok omgebouwd heb (of 2) dat ik met koploper kan proberen... |
|
|
KlaasZ
Netherlands
179 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 20:00:29
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Peter Kramer
...Is de lok voorbereid (nem 652 steker).....
NEM 652 in een N-loc? Zal waarschijnlijk een NEM 651 zijn. |
|
|
Peter Kramer
Netherlands
73 Posts |
Geplaatst - 23 aug 2006 : 20:27:03
|
(oeps) Ik heb hele grote N-loks
Met vriendelijk groet, Peter Kramer
N-Spoor IB, HSI, Selectrix,DCC,Motorola Koploper 6.3 |
|
|
olaf
Netherlands
78 Posts |
Geplaatst - 24 aug 2006 : 10:46:34
|
Peter,
Wat bedoel je met HELE grote N-Loks? Ik kan aan de decoders LENZ mini SILVER komen voor een schaplijkee prijs
gr olaf |
|
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 24 aug 2006 : 10:59:51
|
Ik denk stoomlocs, maar Peter mag me verbeteren.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
modelspoor
321 Posts |
Geplaatst - 24 aug 2006 : 11:02:13
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door pa1_hub
Ik denk stoomlocs, maar Peter mag me verbeteren.
Met vriendelijke groet, Hub
Ik denk dat je het grapje van Peter niet snapt.
Mvg Wim.
|
|
|
|
Onderwerp |
|