Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 364 / Bezoekers Vandaag: 1544
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Overige
 Vragen beantwoorden is geen sport
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PaHaSOFT

3413 berichten

Geplaatst - 17 dec 2009 :  20:22:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Koplopers,

Er moet me iets van het hart. Ook heb ik hier van verschillende kanten dezelfde geluiden vernomen als ik nu voel.

We helpen met elkaar beginners en dat geeft mij en ik denk ook iedereen die mee helpt een goed gevoel. Echter er zijn steeds meer draadjes waar beantwoorders met elkaar 'debatteren' over hoe het werkt (of zou moeten werken). Soms ook antwoorden waarbij ik de gedachte krijg dat iemand een teller van aantal berichten naar boven wil werken.

Beide situaties komen op mij niet plezierig over. Het is zeker niet de bedoeling dat ik alleen de support doe, ik ben jullie hiervoor veel te dankbaar dat jullie helpen. Echter bij beantwoording zou je wel in gedachte kunnen houden of het echt iets toevoegt aan de oorspronkelijke vraag. Ook bij twijfel over de werking in Koploper kunnen jullie beter op mij wachten, daar ik de enige ben die het kan nakijken in de source (en dat blijft ook zo).

Bedenk ook bij het beantwoorden dat de vragensteller misschien lang zoveel niet weet als jullie. Hou hier dan ook met het beantwoorden rekening mee. Vraag je ook af of de situatie die jij thuis hebt eigenlijk wel een standaard manier is zoals Koploper bedacht/gemaakt is. Vaak als een beginner het doorkrijgt het een en ander standaard werkt, gaat hij zelf aan de slag en richt Koploper in naar zijn eigen wenzen.

Ik hoop dat we met z'n alle andere Koplopers kunnen blijven helpen met Koploper. Mede door dit forum is Koploper een gewaardeerd product.

Mvg,
Paul.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina