Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 634 / Bezoekers Vandaag: 9781
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 813
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Locomotief functies uitgebreid
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

robstuart

Netherlands
240 berichten

Geplaatst - 03 nov 2009 :  12:39:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robstuart  Reageer met citaat
Ik gebruik wav files voor het weergeven van diverse treingeluiden via luidsprkers onder de baan.
Bij een blok waarin een stopverbod geldt dient op de plaats waar de stopmelder is geplaatst het geluid te worden afgespeeld.

Ik krijg dit nog niet voor elkaar. De opties in het'functies uitgebreid' menu geven me geen oplossing om rond de stopmelder het geluid te laten afspelen. Immers door het stopverbod vervallen een aantal functies.

Wie kan me hierbij een suggestie aan de hand doen?
Vergeet de functie conditie 'verlaat blok' deze is te ver verwijderd voor het punt waar ik het geluid wil hebben.

mvrgr,
Rob





N-Spoor -- Koploper 6.6 built 617 -- LENZ: LZV100/LH100 3.6, LI101 (RS-232 interface) -- Notebook: Toshiba Satellite 1800 1.1Ghz Celeron, 512MB -- XP home, edition 2002.

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 03 nov 2009 :  12:53:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Rob,

In 6.7 (dus komende versie) kan je met virtuele bezetmeldpunten gaan werken. Op deze manier kan je dus misschien wel de inrij bezetmelder van het volgende blok naar voren verplaatsen.

Deze optie vraagt nog even geduld.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina