Auteur |
Onderwerp |
|
okeesie
Netherlands
69 berichten |
Geplaatst - 16 okt 2009 : 20:39:54
|
Hallo Ik kan mijn seinen geen nummer toewijzen Heb in digitale onderdelen 4 wisseldecoders aangegeven 2 voor de wissels S DEC 4 DC en 2 LS DEC NS allen van Littfinski DT Als in eigenschappen seinen open kan ik geen nummer toewijzen . Moet ik iets anders in digitale onderdelen aangeven dan wisseldecoders
Mvrg Kees Kocken en Bas Janssen
020552 |
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2009 : 21:51:43
|
Hoi Kees,
Als je naar onderhouden seinen gaat (in hoofdmenu -> onderhouden baandefinities), zie je de seinen waar je uit kunt kiezen bij het tekenen van het baanontwerp. Als je een willekeurig sein aanklikt, zie je rechtsboven in het venster achter elektrische aansturing via hoeveel adressen het sein moet worden aangestuurd. Alleen bij seinen waar hier 1 adres staat, kun je een seinnummer toewijzen bij de eigenschappen seinen. Voor alle andere seinen ga je naar baanontwerp, klikt op het icoontje sein eigenschappen, klikt het sein aan waar je mee bezig bent en klikt dan op "uitgebreid". Dan kom je in een invulscherm waar je kunt aangeven welke adressen moeten worden aangestuurd om de verschillende seinbeelden te laten zien.
groet, Huub |
|
|
okeesie
Netherlands
69 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2009 : 21:56:12
|
Hallo P d Reede Had ik al gedaan heb inmiddels al NS,NS arm en DB,toch kan ik een sein geen adres geven
Mvrg,Kees en Bas
020552 |
|
|
okeesie
Netherlands
69 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2009 : 22:00:42
|
Hallo Hubertus. Gelukt en hartelijk bedankt Kees en Bas
020552 |
|