Auteur |
Onderwerp |
|
AlbertJan
Netherlands
34 berichten |
Geplaatst - 09 mei 2009 : 15:33:10
|
Beste Paul. Vanwege een nieuwe PC natuurlijk gelijk de laatste versie geïnstalleerd. Geweldig, weer heel veel nieuwe mogelijkheden toegevoegd. Natuurlijk mijn dank hiervoor! Hierover nu een vraag, is er een mogelijkheid om alle wijzigingen apart uit te printen en toe te voegen aan het bestaande handboek Koploper of kun je het beste de laatste versie compleet nieuw uitprinten?
Het opnieuw uitprinten is geen probleem, alleen is dan het zoeken naar alle nieuwe mogelijkheden niet zo eenvoudig.
Vriendelijke groeten, AlbertJan. |
|
hubertus
Netherlands
1988 Posts |
Geplaatst - 09 mei 2009 : 15:43:58
|
AlbertJan,
Het beste is het handboek helemaal niet uit te printen, maar gewoon de online help te gebruiken. De F1-toets werkt in Koploper overal en het scheelt weer een paar bomen.
Ik ken de printversies van de handleiding niet, dus geen idee of het daar ook in zit, maar in de online handleiding bij Inhoudsopgave is een apart hoofdstuk 'Wijzigingen in de verschillende versies'. Hierin staan per versie de nieuwigheden opgesomd met link naar het betreffende deel van de handleiding.
groet, Huub |
|
|
AlbertJan
Netherlands
34 Posts |
Geplaatst - 09 mei 2009 : 16:08:54
|
Dag Huub. Hartelijk dank voor je snelle antwoord! Natuurlijk moet ik deze online hulp gaan gebruiken maar ik hou ook van lezen, en ja daar heb ik toch wel graag een (hand)boek bij. Misschien wel wat ouderwets maar ik voel mij daar prettig bij en je neemt het lekker makkelijk mee. (tuin, wc enz.) Wel is de online handleiding bij de Inhoudsopgave met het hoofdstuk 'Wijzigingen in de verschillende versies', een hele mooie optie.
Vriendelijke groeten, AlbertJan.
|
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|