Beste mede Koploper gebruikers. Op mijn nieuwe PC heb ik gelijk versie 6.6 in gebruik genomen. In de nieuwe menu balk staan de knoppen geluid en rook aan of uit. Wanneer ik deze knoppen wil gebruiken om op mijn Koploper testbaan even een geluids- en/of rook pauze in te lassen, gaat alles gewoon door! Hoe kan ik deze knoppen gebruiken?
Je moet Koploper nog wel vertellen welke functies een geluidsfunctie of een rookfunctie zijn. Dat doe je bij onderhouden locomotieven /functies. Daar heb je bij ieder functie (rechtsonderaan) de mogelijkheid om te koploper te vertellen wat voor soort functie het is.
Dag Hans. Hartelijk dank voor je snelle reactie. Gelijk even in Koploper aangepast en getest, het werkt nu uitstekend! Ik heb deze baan nog in 6.4 ontworpen en er niet aan gedacht dat hier nog wijzigingen voor nodig waren, het blijkt nu over duidelijk dus van wel. Ga ook de rest van de bestanden nog aanpassen.
Heerlijk weer, zo'n snelle en betrekkelijk eenvoudige oplossing! Vriendelijke groeten, AlbertJan.