Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 145 / Bezoekers Vandaag: 3042
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Wensen
 Koploper wensen (ontwikkeling is per juli 2012 gestopt)
 Tekenen sporenplan
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Harry Nieuwdorp

Netherlands
35 berichten

Geplaatst - 26 mrt 2006 :  14:06:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Harry Nieuwdorp  Reageer met citaat
Mogelijkheid om te kunnen copieeren van een deel van het sporenplan
naar een nieuw window. Nu moet alles opnieuw getekend worden

Harry Nieuwdorp

jwvdhurk

Netherlands
1 Posts

Geplaatst - 26 mrt 2006 :  15:07:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ondersteun dit van harte omdat ik hier laatst ook tegenaan liep. Ruim een jaar geleden had ik mijn zichtbare station in Koploper ingevoerd om te testen of de treinenloop goed was. Dit deed ik op mijn "huiskamer-pc". In de afgelopen paar maanden heb ik mijn schaduwstation op mijn treinen-pc ingevoerd terwijl ik dit aan het aanleggen was. Nu dat werkt wilde ik het zichtbare station erin plakken, maar ik kon eigenlijk geen mogelijkheid ontdekken om dat te doen. Ik vrees dus dat ik het helemaal opnieuw moet tekenen. Of heb ik iets over het hoofd gezien.

Overigens is dit mijn eerste bijdrage aan Koploper-gemeenschap op internet, tot nu toe volgde ik de discussies altijd passief omdat ik er zelf nog niet voldoende mee bezig was. Ik heb een baan ontworpen naar Zwitsers voorbeeld met zowel normaalspoor (tot nu toe alleen Märklin)als smalspoor (Bemo)van circa 6x4 meter en een totale spoorlengte van ongeveer 120 meter. Deze wordt bestuurd door Koploper via een Intellibox.

Jan-Willem

Ho 3-rail, Hom (Bemo), IB, Koploper
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 26 mrt 2006 :  22:48:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Harry,

Helaas.... Dit heeft veel te veel voeten in de aarde. Ik ga hier geen tijd aan besteden.

Met vriendelijke treinengroeten,

Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper)
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina