Auteur |
Onderwerp |
|
widi45
4 berichten |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 11:35:26
|
Hallo allemaal,
ik heb een stel wisseldecoders gekocht Marklin 74460. maar ze werken niet, ik heb verschillende addressen ingevuld (met de dipswitches), en daarna in het central station datzelfde address ingevuld alleen het werkt echt niet,
misschien weet eimadn wat ik fout gedaan kan hebben?
groetjes.. |
|
KlaasZ
Netherlands
179 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 11:46:42
|
Zijn de rode en de bruine draad goed aangesloten? Probeer ze eventueel om te wisselen. |
|
|
widi45
4 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 12:01:33
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door KlaasZ
Zijn de rode en de bruine draad goed aangesloten? Probeer ze eventueel om te wisselen.
Ja ze zijn goed aangesloten ik heb net ook andersom geprobeerd, alleen ze werken nog steeds niet:( |
|
|
KlaasZ
Netherlands
179 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 12:22:09
|
Nog een poging: dat 3-polige stekkertje wat aan de aandrijving gaat, zit dat goed? Of kan je dat niet verkeerdom steken? Als dat het ook niet is, dan weet ik het even niet meer. |
|
|
widi45
4 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 12:23:58
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door KlaasZ
Nog een poging: dat 3-polige stekkertje wat aan de aandrijving gaat, zit dat goed? Of kan je dat niet verkeerdom steken? Als dat het ook niet is, dan weet ik het even niet meer.
Die kan ook niet verkeerd erin :( evengoed bedankt KlaasZ:) |
|
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 12:38:40
|
Hallo Widi,
eigenlijk meer een vraag voor het 3 rail forum www.3rail.nl , want dit is geen Koploper vraagstuk, vermoedelijk zijn de rode en bruine draad, van de rails naar het Central Station omgedraaid, dus is de bedrading achterop het Central Station omgedraaid. Dus enkel de 2 draden op het groene kroonsteentje achterop het Central Station verwisselen. De eigenschap is dat de treinen wel rijden, maar geen enkele wissel schakelt als dit verkeerd is aangesloten,
met vriendelijke groet,
Walter
Software modeltreinen |
|
|
widi45
4 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 12:50:43
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Wissels
Hallo Widi,
eigenlijk meer een vraag voor het 3 rail forum www.3rail.nl , want dit is geen Koploper vraagstuk, vermoedelijk zijn de rode en bruine draad, van de rails naar het Central Station omgedraaid, dus is de bedrading achterop het Central Station omgedraaid. Dus enkel de 2 draden op het groene kroonsteentje achterop het Central Station verwisselen. De eigenschap is dat de treinen wel rijden, maar geen enkele wissel schakelt als dit verkeerd is aangesloten,
met vriendelijke groet,
Walter
Software modeltreinen
Oke,, dan zal ik verder kijken
Ik heb al geprobeerd de draadjes om te draaien maar het heeft geen enkel effect.
Groetjes WiDi |
|
|
|
Onderwerp |
|