Auteur |
Onderwerp |
|
BIEN
Belgium
9 berichten |
Geplaatst - 15 okt 2008 : 16:10:00
|
Hallo Bij het eerste opstarten van koploper op mijn twin-center is het groene en rode ei plots verdwenen en kan ik enkel handmatig rijden. Heb ik misschien iets fout gedaan,kunnenjullie mij helpen. groetjes Eddy |
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 15 okt 2008 : 17:37:15
|
Het rode en het groene ei moeten ook verdwijnen en ze moeten grijs worden. Klik maar eens op het symbool met het diagonale kruisje of zet automatisch rijden aan in het menu. Als je Twincenter een groen lampje heeft is het goed. Er moet wel het een en ander zijn ingesteld wil je automatisch kunnen rijden. Kijk anders eens naar het testprogramma. De handleiding lezen kan ook geen kwaad, of lees anders de beginnerscursus eens die op de site www.pahasoft.nl staat.
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Tams EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
|
|
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 15 okt 2008 : 20:54:11
|
Hallo Eddy,
Ik ben het helemaal met Tom eens. Ook op www.maliebaan.org/courses kun je een beginnerscursus Koploper en een beginnercursus IB/TC vinden, die volgens mij ook de moeite waard zijn. In ieder geval veel succes ermee en welkom bij de Koploper club.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
BIEN
Belgium
9 Posts |
Geplaatst - 16 okt 2008 : 08:05:04
|
hallo Dank u wel voor de reactie Ik heb die cursus al wel gelezen maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik zal deze cursus vandaag nog eens grondig lezen Groetjes |
|
|
|
Onderwerp |
|