Auteur |
Onderwerp |
|
E03
Netherlands
59 berichten |
Geplaatst - 08 mrt 2008 : 16:29:11
|
In het locomotieven overzicht staat een lijst die gesorteerd is op naam/nummer. Is het ook mogelijk om door bv de kolomnaam aan te klikken een anders sortereing te krijgen. bv bij de status en de twee laatste kolommen STOP-GO. Wanneer je veel loc's hebt rijden kun je zo mooi sorteren welke locomotieven er actueel rijden.
Werner
TC, Koperloper, Fleischmann, TRIX en ROCO, Trix C-rails, HSI88, Periode II, III en begin IV, SBB, DB en DR |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 08 mrt 2008 : 16:59:11
|
Werner,
De manier waarop het locomotief ooit is gebouwd is niet flexibel. Helaas kan ik dat niet voor elkaar krijgen zonder heel veel inspanning.
Mvg, Paul. |
|
|
Rob Fongers
Netherlands
658 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2008 : 00:55:31
|
Werner,
Je kan toch in het overzicht Locomotieven via de optie automatisch............. >> verbergen.
Persoonlijk ben ik hier geen fan van want ik kijk toch altijd in de linkerkolom en weet dan ongeveer waar zijn plaats is in de hierarchie> Als de posities iedere keer verspringen krijg je ook nog eens een onrustig beeld en wordt het stop/starten een probleem omdat hij net van plaats veranderde....
Grtz Rob
Live isn't easy and simple but very exciting.... |
|
|
willem22
Netherlands
96 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2008 : 11:39:34
|
Beste Werner, Het is maar een gedachte maar je kan toch een kopie maken van je data base en dan maak je verschillende trein overzichten. Het enige is dat je de juiste data base gaat gebruiken en bij veranderingen alle dan aanpassen. Het is maar een idee.
wil. |
|
|
|
Onderwerp |
|