Auteur |
Onderwerp |
|
Modelspoorkelder
Netherlands
66 berichten |
Geplaatst - 20 dec 2010 : 21:36:08
|
Kan iemand mij vertellen of (en zo ja, dan ook hoe) het mogelijk is om de gegevens van wisselstraten naar Excel te exporteren of direct op de printer af te drukken? Ik heb het tot nu toe nog niet gevonden... Gr, Daan
Märklin C en K rails, Central Station. Baan is in aanbouw. Testen met Koploper (versie 7.1 build 2). |
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2011 : 22:45:24
|
Als Excel is geinstalleerd op je computer dan zie je een symbooltje staan in Koploper op de taakbalk. Het moet actief zijn als je in Koploper het rode spiegelei actief hebt. Door te dubbelklikken kun jeeen afdruk maken met de opties die je te zien krijgt.
Tom Prins
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Tams EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
|
|
|
Modelspoorkelder
Netherlands
66 Posts |
Geplaatst - 21 jan 2011 : 13:42:00
|
Hoi Tom,
Bedankt voor je reactie. Dat icoontje voor Excel ken ik wel, en dat bestaat er ook voor de printer, maar dan nog kan ik nergens de mogelijkheid vinden om de geconfigureerde wisselstraten af te drukken... Gr, Daan
Märklin C en K rails, Central Station. Baan is in aanbouw. Testen met Koploper (versie 7.1 build 2). |
Bewerkt door Modelspoorkelder op 23 jan 2011 13:12:03 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
|
Onderwerp |
|