Auteur |
Onderwerp |
|
emanje
Netherlands
34 berichten |
Geplaatst - 29 okt 2007 : 22:43:57
|
Ik heb de verschillende loks die zijn uitgerust met geluid zodanig aangepast in het menu Locomotieven/uitgebreide functie dat het geluid in schaduw stations uitgaat en bij vertrek weer netjes aan, hoorntje 2 seconde aan in bepaald blok enz enz. heel leuk allemaal.
MAAR: Ik heb niet altijd zin in die geluiden. Het zou mooi zijn als je ergens kon aangeven dat het geluid (bij voorkeur van alle loks) even op mute staat. Een soort van functie die alle andere eerder genoemde instellingen over-ruled, zeg maar.
Nu is Koploper zo'n waanzinnig mooi product dat het wellicht mogelijk is, maar dat ik het nog niet ontdekt heb... Aan de andere kant, misschien denk ik er wel te makkelijk over.
Wie herkend bovenstaande en heeft de oplossing?
Groet, Enrico
Modelbaan "Hazenbosch" Fleischmann - H0 profi - TC - Koploper 6.3 |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 30 okt 2007 : 00:07:02
|
Hallo Enrico,
Helaas helaas het zit niet in Koploper (zeker niet in jouw versie als je ondertekening klopt).
Zie http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=873
In de volgende versie zal het dus wel kunnen.
Mvg, Paul. |
|
|
emanje
Netherlands
34 Posts |
Geplaatst - 30 okt 2007 : 17:44:39
|
Wauw!
Paul, dat is goed nieuws. En mooi dat jij dat allemaal maar door blijft ontwikkelen. 6.4 heb ik inderdaad nog geen tijd voor gehad. Overigens ben ik zeer tevreden over 6.3. Maar goed, De toekomstige 6.5 ga ik zeker niet overslaan.
BTW (By The Way) Als je nog testers zoekt... Of heb je al genoeg TC'ers?
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 30 okt 2007 : 19:22:18
|
Hallo Enrico,
Voor je aanbod voor testers: hier kan ik alleen maar zeggen hou de komende weken dit forum of de aankondigingslijst van Koploper in de gaten.
Mvg, Paul. |
|
|
emanje
Netherlands
34 Posts |
Geplaatst - 31 okt 2007 : 22:03:18
|
Paul, het forum lees ik regelmatig, maar wat is de aankondigingslijst precies?
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 31 okt 2007 : 22:13:54
|
Enrico,
Op mijn site staat daar een verwijzing naar. Het is een emaillijst bij Yahoo waar ik alleen op kan posten. Echter als je het forum in de gaten houdt weet je ook precies hetzelfde.
Mvg, Paul. |
|
|
|
Onderwerp |
|