Auteur |
Onderwerp |
|
Michel_Zeeland
Netherlands
3 berichten |
Geplaatst - 26 sep 2007 : 18:11:39
|
Hallo,
Ik ben bezig met het ingeven van een nieuwe database speciaal voor mijn (stoom)locdepot. Nu heb ik daar uiteraard verschillende loc's staan, die een wisselend programma af moeten werken. Loc A, zal eerst een zware passagierstrein moeten trekken en (na periodiek onderhoud in het depot) ingezet worden voor een lange goederentrein of voor bijvoorbeeld de ongevallentrein.
Hoe kan ik dit het beste (meest logisch) in de database zetten? Moet ik iedere keer vertellen aan koploper dat de loc opeens een onderdeel is van een ander treintype?
grtz,Michel
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 26 sep 2007 : 22:52:18
|
Michel,
Ik neem dan ook een beetje aan dat jij deels met vaste treinroutes gaat rijden. In een vaste treinroute kan je een locomotief van treintype laten veranderen. Misschien is dit een optie.
Mvg, Paul. |
|
|
Michel_Zeeland
Netherlands
3 Posts |
Geplaatst - 27 sep 2007 : 01:25:03
|
Paul,
inderdaad rij ik deels met vaste treinroutes, gelukkig is het mogelijk dat de loc's van treintype kunnen veranderen, op het moment dat ik de vast treinroute beu ben en iets anders wil, zonder dat de rest gestopt hoeft te worden. Ik ga ermee aan de slag!
Gelukkig kunnen we de vaste treinroutes blijven instellen terwijl koploper op de achtergrond netjes zijn programma uitvoert.
mvg,Michel
|
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|