Auteur |
Onderwerp |
|
louwerse
Netherlands
36 berichten |
Geplaatst - 03 sep 2007 : 20:58:42
|
Hallo Koplopers,
Wie heeft ervaring met de z.g. digitale-Kroiskoppeling, ook in combinatie met "het programma "Koploper"?
groeten Sam Louwerse |
|
louwerse
Netherlands
36 Posts |
Geplaatst - 06 sep 2007 : 19:03:23
|
Beste Ben,
Bedankt voor je reactie. Weet je misschien ook, waar deze koppelingen verkrijgbaar zijn?
Groeten Sam Louwerse |
|
|
Shadow
Netherlands
26 Posts |
Geplaatst - 21 sep 2007 : 23:32:04
|
Ik gebruik de krois koppelingen op een 2200 en 600 in samenwerking met Koploper en ben zeer tevreden over het resultaat . Wel even opletten dat ze maar maximaal 10 seconden ingeschakeld worden maar dit is in Koploper in te stellen . Er zijn leuke rangeer bewegingen mee te maken, beter dan met een ontkoppelrail . Ze werken het beste als je wagons zijn voorzien van de universeel koppelingen van Roco of de standaard koppelingen van Krois en zorg dat je wel op een recht stuk rail bent . Aansluiting op de standaard decoder van deze loc's gedaan . Op de beurs in Houten zijn ze te koop voor rond de 19 Euro . Hoop dat je hier wat aan hebt , als je meer wilt weten dan hoor ik dat wel .
M.v.g. Ruud . |
|
|
louwerse
Netherlands
36 Posts |
Geplaatst - 24 sep 2007 : 19:52:43
|
Hallo Ruud,
Bedankt voor je reactie. Ik ga een paar van die koppelingen aanschaffen en het een en ander eens uitproberen.
gr. Sam |
|
|
JackvdW
Netherlands
348 Posts |
Geplaatst - 04 okt 2007 : 01:07:23
|
Hoi Sam,
Ook ik gebruik deze koppelingen. In de laatste software versie van de Zimo MX64 decoders is zelfs het "ontlasten" (iets terug rijden), het ontkoppelen en daarna iets vooruitrijden via CV's in te stellen. In koploper hoef je dan alleen maar de functietoets van het ontkoppelen aan te sturen. Zo wordt het erg makkelijk. Ik heb geen aandelen bij Zimo maar ben al jaren erg enthousiast over deze decoders in combinatie met de koppelingen maar ook vanwege de instellingen van de rijeigenschappen.
Groet Jack |
|
|
louwerse
Netherlands
36 Posts |
Geplaatst - 11 okt 2007 : 19:50:35
|
Hallo Jack,
Bedankt ook voor je reactie. Als er nog meer mensen zijn, die met deze koppeling werken, zou ik dat nog graag horen!
groeten Sam. |
|
|
|
Onderwerp |
|