Auteur |
Onderwerp |
|
nederbelg
Belgium
68 berichten |
Geplaatst - 31 aug 2007 : 15:26:09
|
Beste,
Met koploper kan je automatisch rijden, vaste route, volgens tijd en waarschijnlijk nog een paar. Nu als ik volledig automatisch rij via de PC, kan ik dan handmatig (met een locmaus bijvoorbeeld) met een trein gaan rijden. Weet koploper dan dat er een trein (en welke en naar waar) aan het rijden is. Dan zal de volledige baan nartuurlijk gedectecteerd moeten zijn.
Kan Dit?
MvG
Dave |
|
rosbender
Netherlands
108 Posts |
Geplaatst - 31 aug 2007 : 21:48:15
|
Je kan door rechts te klikken op de BLOKBOXEN de blokken -HANDMATIG GEBLOKKEERD-zetten en KOPLOPER zal hier geen treinen over laten rijden. Als je klaar bent met HANDMATIG rijden geef je de blokken weer vrij.
Succes met uitproberen,,,,Gr Wullem |
|
|
René
47 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2007 : 08:44:32
|
Als je handmatig rijdt met een lokmaus of de regelaars op je digitale centrale wordt de trein/loc niet gevolgd. Je ziet wel dat het blok bezet is maar het treinnummer blijft in het begingblok staan.
Groeten,
René Wolf |
|
|
nederbelg
Belgium
68 Posts |
Geplaatst - 08 sep 2007 : 15:34:25
|
Beste,
Maar mijn automatisch rijden van de andere loc's gaat gewoon door. Met andere woorden ze zoeken een weg om voorbij mij te komen.
MvG
Dave |
|
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 09 sep 2007 : 10:32:06
|
Beste Dave,
Koploper weet niet dat je handmatig rijdt. Het enige dat Koploper weet is dat er een of meerdere blokken bezet zijn. Bij automatisch rijden wordt hier rekening mee gehouden en wordt er gekeken of er een alternatieve route is.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
|
Onderwerp |
|