Auteur |
Onderwerp |
|
Riny
Netherlands
72 berichten |
Geplaatst - 16 aug 2007 : 19:28:59
|
Beste allemaal,
Ik vroeg mij af of je de Viessman 5233 (stroomdetectie) en de 5217 (S88 massadetectie) door elkaar zou kunnen gebruiken, dus of koploper daar mee om kan gaan. Naar mijn idee is het, of de een, of de ander maar niet beiden. Wie geeft mij het verlossende antwoord?
Bij voorbaat dank.
------------------------------------------------- Groetjes, Riny
Märklin H0, PC, IB, Viessman 5211/5217, Koploper 6.3, DB/SBB, periode I t/m Iv en eerste helft van V. |
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 16 aug 2007 : 20:24:41
|
Uit eigen ervaring: geen enkel probleem om het door elkaar te gebruiken.
groet, Huub |
|
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 16 aug 2007 : 20:39:35
|
Beste Riny,
Sluit me bij het antwoord van Huub aan. Geen probleem.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
Riny
Netherlands
72 Posts |
Geplaatst - 16 aug 2007 : 22:10:45
|
Beste Hub & Huub,
Beiden bedankt voor het antwoord, ik ga er eens mee aan de gang. Ik geef mijn bevindingen wel door op dit forum zodat een ander hier ook weer iets mee kan.
Nogmaals bedankt.
Märklin H0, PC, IB, Viessman 5211/5217, Koploper 6.4, DB/SBB, periode I t/m Iv en eerste helft van V. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2007 : 00:10:17
|
Riny,
Welkom terug zou ik zeggen
Mvg, Paul. |
|
|
Riny
Netherlands
72 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2007 : 10:37:46
|
Beste Paul,
Dank je wel Paul. Was ik weggeweest dan ?? "Radio stilte" wil niet altijd zeggen dat iemand weg is. Nee flauwekul, ik ben ook met zoveel andere dingen bezig dus dan ben je wel eens een tijdje afwezig.
Märklin H0, PC, IB, Viessman 5211/5217, Koploper 6.4, DB/SBB, periode I t/m Iv en eerste helft van V. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2007 : 12:04:23
|
Riny,
Ik kan ook de verkeerde persoon voor mij hebben, maar ik dacht dat jij was overstapt naar WinDigipet vandaar...
Mvg, Paul. |
|
|
Riny
Netherlands
72 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2007 : 12:37:24
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door PaHaSOFT
Ik kan ook de verkeerde persoon voor mij hebben, maar ik dacht dat jij was overstapt naar WinDigipet vandaar...
Beste Paul,
Dat klopt ook. Maar ik blijf jouw programma ook trouw want het werkt gewoon perfect. Mijn grote baan rijd met WDP maar mijn testbaan blijft onder KOPLOPER rijden. Ik vind het gewoon interessant om het bij te houden en ook om andere gebruikers in mijn omgeving bij te kunnen blijven staan met de werking en het leren doorgronden van Koploper, en natuurlijk de praktische (baan) handelingen.
Dus je vermoeden/idee was goed.
P.s. iets wat goed is, daar moet je geen afstand van doen.
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|