Auteur |
Onderwerp |
|
WillemNS
Netherlands
4 berichten |
Geplaatst - 10 jun 2007 : 23:01:49
|
Hallo,
Ik ben van plan een Ecos aan te schaffen. Dit omdat mijn TC mij toch niet goed bevalt. een pré is echter wel dat de Ecos ook icm Koploper moet kunnen werken. Nou heb ik hier al eens meer over gehoord op dit forum, en wat U (Paul) nodig heeft om het te kunnen programmeren in Koploper. Ik kan u eventueel wel mijn Ecos aanbieden, een testovaaltje met wat wissels, en een Proeftrein. Als u nog meer nodig heeft lever ik dat ook aan. Als u hier al mee bezig bent, ga ik voor de Ecos, komt dit niet in uw plannen voor, dan blijf ik bij mijn TC.
Willem
Fleischmann Twin-Center, 2 rail, h0, NS digitaal, eind III tot heden |
|
WillemNS
Netherlands
4 Posts |
Geplaatst - 10 jun 2007 : 23:05:46
|
Hallo,
Sorry voor het nieuwe topic, ik heb er al contact over met Chris v. Diesen via beneluxspoor.
Mijn excuses!
Willem
Fleischmann Twin-Center, 2 rail, h0, NS digitaal, eind III tot heden |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2007 : 07:00:45
|
Willem,
Als je al een TwinCenter hebt, waarom zou je dan een ECos willen aanschaffen? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar...
Mvg, Paul. |
|
|
balthazor
Netherlands
117 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2007 : 11:34:44
|
Een motivatie kan zijn
- Mooier schermpje met meer informatie - Duidelijker bediening - Minder storingen
Erik.
MBZE: Modelbaan Zonder Eind fleischmann/twincenter/koploper
|
Bewerkt door balthazor op 11 jun 2007 11:35:18 |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2007 : 11:57:54
|
- scherm is bij gebruik Pc toch bijna niet nodig? - dat is wel een punt dat het duidelijker is echter er kan zoveel dat ook hier de digitale starter in verdrinkt - is nog niet 100% zeker qua storingen dat durf ik pas na paar jaar gebruik te vermelden.
Ooit heb ik een ECos even in mijn handen gehad en dat ding was ook al weer spontaan aan het rebooten....
Mvg, Paul. |
|
|
balthazor
Netherlands
117 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2007 : 16:41:22
|
ok gezien het feit dat de comport langzaam verdwijnt en je dan aan de slag moet met een usb - serial converter is de RJ45 connector ook handing van de Ecos.
Erik.
|
|
|
|
Onderwerp |
|