Auteur |
Onderwerp |
|
tomprins
Netherlands
538 berichten |
Geplaatst - 18 mei 2007 : 18:35:23
|
Allen,
Ik heb een Brawa schuifbrug aan de praat onder Koploper. Ik werk met 6 adressen van een schakeldecoder die elk de motor onderbreken op het opstelspoor waaraan ze gekoppeld zijn. Verder een 2x um relais en twee uitgangen van een wisseldecoder die de 2 uitgangen van dat relais aansturen. Het werkt maar ik vraag me af of het eenvoudiger kan. De oplossing van een tijd ingeven om naar een opstelspoor te gaan kan natuurlijk maar dan moet de snelheid waarmee de brug schuift constant zijn. En dat wil ik liever niet. Is er iemand die een andere oplossing heeft gevonden? Het gaat er om dat de locs automatisch van en naar een opstelspoor van de schuifbrug gaan en daarmee een locwisseling mogelijk maken in een vaste route.
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Intellibox, probeer de EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties! tomprinsnl@tiscali.nl |
|
evers420
18 Posts |
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 23 mei 2007 : 19:59:58
|
Robert,
Mijn dank. Alles overziend is mijn oplossing makkelijker te maken en uitstekend met Koploper aan te sturen. Een OMserial maakt de oplossing betaalbaar, want schakeldecoders zijn duur. Bent toch benieuwd of er verder nog mensen zijn die de Brawa hebben aangesloten, kennelijk niet!
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Intellibox, probeer de EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
|
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|