Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 190 / Bezoekers Vandaag: 11114
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 769
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Dynamisch schaduwstation
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

ruud krikke

Netherlands
128 berichten

Geplaatst - 15 nov 2025 :  14:24:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste mensen,

Wie zou er naar mijn database willen kijken,
Het gaat om de blokken 27 en 32 (dynamisch schaduw station), de overige blokken zijn op basis van optimale lengte.
de trein komt aan in blok 27 en stopt daar 30 seconden en rijd dan door naar blok 32, waarom rijd de trein niet gelijk door naar 32.

en bij menu onderhouden blokgroepen kon ik niet alleen blok 32 aanvinken, het moesten meerdere blokken zijn, en dus maar 32 erbij aangevinkt.

wie help mij even op weg.

groet
Ruud

Download Attachment: 2014622193945.zip
23,61 KB

mvg,Ruud

Rij met Ecos 2,Esu booster en koploper

Bewerkt door ruud krikke op 15 nov 2025 14:26:26

Ben

Netherlands
993 Posts

Geplaatst - 15 nov 2025 :  16:41:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Bij het bloktype van blok 27 moet je een vinkje zetten bij "Blok in vrije baan". Je trein zal er dan nooit stoppen als blok 32 vrij is.

Gr, Ben.
Ga naar bovenaan de pagina

ruud krikke

Netherlands
128 Posts

Geplaatst - 15 nov 2025 :  17:04:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Ben,

Bedankt, opgelost.
Vinkje stond ook niet in de database van Koos.

mvg,Ruud

Rij met Ecos 2,Esu booster en koploper
Ga naar bovenaan de pagina
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina