Auteur |
Onderwerp  |
Pagina: 1 2 (of 2) |
Treinbaan99
Netherlands
27 Posts |
Geplaatst - 25 jan 2025 : 23:08:42
|
Beste koplopers
de dsd doet het weer gelukkig.
Sven heeft op afstand een geweldige service geleverd !! En alles werkt naar behoren, hoe bijzonder.
Elke euro waard zou ik zeggen.
Helaas begint nu alles weer van voor af aan ....
De locomotieven rijden weer van de brug af en nu heb ik toch echt alles goed in koploper staan. Ook met de login erbij zie ik dat koploper echt niet wacht op de bezetmelder 11.01 of op de simulatie van de draaischijf.
Hoe kan dat ? Het heeft toch echt 2 dagen goed gewerkt.
Dus de vraag : waar moet ik zoeken in koploper ? Ik heb het blok gekoppeld aan de draaischijf door middel van het icoontje en bij aanklikken zijn het blok en de draaischijf donker van kleur.
wie weet raad, of waar moet ik zoeken ? Bloktypen, draaischijf eigenschappen ,blok eigenschappen, trein eigenschappen ?
Groet Jarno
|
 |
|
JPJ
Netherlands
587 Posts |
Geplaatst - 26 jan 2025 : 08:34:05
|
Hallo Jarno,
Zorg dan dat wij je ook kunnen helpen zoeken in de: Bloktypen, draaischijf eigenschappen ,blok eigenschappen, trein eigenschappen ?
Oftewel waar is je database ?
Jos |
 |
|
Ben
Netherlands
969 Posts |
Geplaatst - 26 jan 2025 : 13:28:55
|
Ik zie telfouten bij onderhouden wisselstraten ----> aanvullend voor wisselstraat en dan het juiste spoor kiezen.
Als bijvoorbeeld gereden moet worden van blok 43 naar 40 (de brug) draait de schijf een spoor te ver.
Volgens mij is de draaischijf niet goed getekend, ik tel 27 aanliggende sporen maar in het baanoverzicht tel ik 28 aanliggende blokken.
Terug naar de basis dus: opnieuw gaan tekenen of herstellen van de fouten en dan eens voorzichtig proefrijden met 1 lok van een blok aan de schijf naar de brug. |
 |
|
Ben
Netherlands
969 Posts |
Geplaatst - 31 jan 2025 : 17:50:12
|
Doodse stilte, beetje raar...... |
 |
|
Pagina: 1 2 (of 2) |
Onderwerp  |