Je kan het scherm vergroten bij "Onderhouden - Baan definities - Baanontwerp" dan ga je naar "Tool ontwerp" daar kan je dan links bovenaan de punaise selecteren. Je kan nu het baanontwerp uitrekken. Maar als je dit opslaat zal je zien dat het baanoverzicht terug zijn originele vorm aanneemt. Je kan dit oplossen door in het baanontwerp in de hoek of hoeken een bolletje of iets dergelijk te tekenen. Hij zal dan vragen of hij het baan ontwerp moet opslagen. Hierdoor vergroot je het baanoverzicht.
Ik heb hem inderdaad op die wijze geoptimaliseerd. Maar de vensters proportioneel vergroten of verkleinen - zoals bv in windows wel kan - is in koploper denk ik niet mogelijk toch ?
Met betrekking tot mijn tweede vraag; kan ik over 2 beeldschermen de verschillende Koplopervensters verdelen ? Zo ja , hoe doe ik dat ?
Het aanmaken van twee schermen doe je met windows op je PC. Als je deze hebt kan je op het venster dat je wil verzetten het kleine gele koploper icoontje in de linker bovenhoek aanklikken. Je kriigt dan een menu waarin je gaat naar "Positie venster" Hier selecteer je dan "Los gekoppeld". Hierna kan je het venster naar een tweede scherm slepen.