Ik sukkel de laatste jaren een beetje met mijn gezondheid en had daardoor sinds het voorjaar van 2018 mijn TT baan niet meer laten rijden. Maar nu bleek dat alle treinen in Koploper in Handmtige besturing staan. en ik heb geen idee hoe ik ze daar weer uit moet krijgen. Wie wil mij helpen?
Dit is de hele map van Koploper. Er staan meer bestanden op. Maar ik hoop dat jullie zo slim zijn dat jullie zien in welk bestand alle treinen op Handmatig staan. Zou je mij dan ook even willen laten weten wat de naam van dat bestand is?
Sorry. niet gelukt!Komt dat omdat ik volgende week 80 word? IK ga het nog een keer proberen. En als het dan ook niet lukt moet ik wachten tot mijn zoon langs komt om het programma voor mij op het forum te zetten.
Maar nu bleek dat alle treinen in Koploper in Handmtige besturing staan. en ik heb geen idee hoe ik ze daar weer uit moet krijgen.
Als een trein op "handmatig" staat en zich in een blok bevindt kun je de trein naar een volgend blok slepen met je muis. Het automatisch rijden zal voor deze trein dan gestart worden.
Bedankt, Ben. Ik moest nog even uitzoeken hoe je ook alweer zonder muis sleept, maar de treinen rijden alweer automatisch! Zo gemakkelijk kan het levenb zijn als je de juiste vrienden hebt. Henk Schepers.