Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 206 / Bezoekers Vandaag: 4556
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 533
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Overigen
 Overige
 Lenz interface LI100 voor seriële poort beschikbaar
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp  

Jan Bennink

3 berichten

Geplaatst - 18 aug 2022 :  15:59:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bennink  Reageer met citaat
Door een verhuizing is mijn RhB-Modelbaan afgebroken. Er komt er ook geen meer. Daarom na vele jaren afscheid van Koploper. Ik had van begin af aan de combinatie Koploper-Lenz. Dit heeft tot op het laatst naar volle tevredenheid gefunctioneerd. Maar wel met gebruikmaking van de LI100 via een seriële poort op de computer. Een herstart met een nieuwe USB interface gaf problemen. Daarover is genoeg geschreven in dit forum. Ik vond later nog een oude LI100 en alles functioneerde weer als vanouds.

Dus: Als er onder de lezers iemand is die ook de oude Lenz LI100 interface wil hebben, ik heb hem nu op Marktplaats gezet. Omdat de LI100 speciaal voor Koploper gebruikers waardevol kan zijn zet ik dit bericht in dit Forum.

Verder bedankt ik een ieder voor alle bijdragen in dit forum waar ik ook heel veel van heb kunnen opsteken. Met een groet, Jan Bennink.
   Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina