Auteur |
Onderwerp |
|
bmwpiet
Netherlands
2 berichten |
Geplaatst - 26 nov 2018 : 08:42:46
|
Hoi, ik ben nieuw hier, heb een baan onder het schuine dak van dak, een meter of 6. Ik rijdt HO, baan is nog in aanleg. Heb een deur op het trapgat gelegd als ondergrond. Verder achter de CV ketel langs. Links ligt een rondje nieuwe Roco rails en rechts de oudere rails. Soort museumspoor, daar komt ook een ronde locloods met draaischijf. Qua automatisering zit mijn kennis nog van lang geleden met relais. Heb van een bekende over koploper gehoord. Heb in de Sik een decoder laten inbouwen. En zelf eentje in de 1600 ingebouwd. Heb een multimaus om te rijden en een Fleischmann trafo voor de analoge stoomloc en de mat 46. |
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 26 nov 2018 : 16:59:15
|
Hallo Piet,
Welkom op het forum. Als je hulp nodig hebt om met Koploper je baan aan te sturen zijn er hier voldoende mensen om je te helpen. Ik woonde in Dordrecht, dus in de buurt, maar ben vorig jaar naar Putten verhuisd, zodat het niet meer voor de hand ligt even langs te komen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
bmwpiet
Netherlands
2 Posts |
Geplaatst - 26 nov 2018 : 20:05:54
|
Aha, heb je in Putten ruimte voor een treinbaan?? |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 27 nov 2018 : 19:40:59
|
Hallo Piet,
Zeker een volwaardige kelder van 11 bij 5, waar ik een ruimte van 11 bij 2 beschikbaar heb voor de trein:
Download Attachment: Baanplan.jpg 83,74 KB
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
|
Onderwerp |
|